Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@publisheryoung.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ja, ik heb een vraag!











Publisher Young

Teteringenstraat 38 B1
4817 MP Breda

Vacatures

Ben je op zoek naar een baan of stage bij de leukste uitgeverij van Nederland?  Stuur dan een sollicitatie naar:

werkenbij@publisheryoung.nl

Pers & Media

Voor persgerelateerde informatie over Publisher Young kunt u contact opnemen via:

pers@publisheryoung.nl

Klantenservice

Heeft u een vraag aan onze klantenservice? Laat het ons weten. Stuur ons dan een e-mail via:

klantenservice@publisheryoung.nl

Neem contact op

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Laat het ons weten. We helpen je graag.

Wordt verstuurd

©2019 Publisher Young - Alle rechten voorbehouden | Webdesign & Development Made by Sebastian

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?